הטעויות שהורסות לכם את המקלחון

0
1197
קרדיט ebath.co.il

איך להימנע מעובש?

אם רכשתם לעצמכם מקלחון חדש, או שאתם מתכננים לרכוש אחד  ממגוון מקלחונים איכותיים שראיתם בחנות ואתם רוצים הפעם לא לחזור על אותן הטעויות שעשיתם עם המקלחון הקודם שלכם שגרמו לו להיהרס מהר יותר בלי שהתכוונתם, הנה כמה אפשרויות להתייחס אליהן מעכשיו כשאתם מטפלים במקלחונים שלכם. הדבר החשוב ביותר עבור כל מקלחון הוא אוורור טוב. אם המקלחת שלכם צוברת לחות לאחר כל מקלחת, יתפתח לכם כנראה עובש על הקירות שעלול להיות מסוכן גם לבריאות שלכם וגם לא נעים ברמה האסתטית. עובש נע ממקום למקום באוויר והוא יכול להתפשט לשאר חלקי הבית, וחשוב מאוד לזכור זאת שהדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות לאחר שימוש באמבטיה או במקלחון שלכם- הוא למהר לפתוח את החלון.

 

ניקיון שוטף והסרת אבנית

כשאתם מנקים את המקלחון שלכם כחלק מהניקיון השוטף של חדר הרחצה והבית- הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא להימנע דווקא משימוש באקונומיקה- ולמצוא לעצמכם חומרי ניקוי יותר עדינים שלא יפגעו במשטחי במקלחון. למשל חומץ בהשפרצה, ולאחר המתנה להסיר עם מטלית- יעשה פלאים גם ברמה ההיגיינית וגם ברמת הצטברות האבנית על הזכוכית. לא משנה אם בחרתם לרכוש מקלחוני פרופיל, מקלחוני אקורדיון או כל מקלחון אחר, כמובן שניתן להשתמש גם בחומרים ייעודיים להסרת אבנית. רצוי להימנע מעזרי ניקוי שישרטו את המקלחון כגון סקוטש ברייט. אל תשכחו גם לשטוף את ראש המקלחת והאביזרים השונים במקלחון- אפשר גם לרחוץ את מזלף הרחצה באמצעות פירוק והשרייה בחומץ. נוסף לכך ניתן לשקול התקנה של מסנן אבנית דירתי על מנת לשפר את איכות המים ולחסוך ניקיון של הרבה אבנית.

 

איך לא לעשות טעויות עם דלתות המקלחון?

דלתות המקלחון מעצם היותן דלתות שזזות כל הזמן חשופות לקלקולים ותקלות- בגלל השימוש החוזר בצירים וגלגלים, במיוחד כשמעורבים בכל הסיפור הזה גם מים. מה שחשוב לזכור זה לא להזניח את הגומיות- שמטרתן לשמור את המים של המקלחון בתוכו. גומיות האטימה עושות את העבודה החשובה הזאת, אך לאורך זמן הן מתייבשות ומאבדות אפקטיביות ולכן צריך להחליף אותן. הן גם עשויות לצבור עובש, אבל אותו ניתן לנקות. דבר נוסף שחשוב לזכור זה לא להפעיל כוח על דלתות המקלחון שעה שפותחים וסוגרים אותן. מקלחוני צירים צריכים להיפתח בעדינות אחרת פוגעים בצירים עצמם. אם אתם מעוניינים לרכוש מקלחון חדש לחלל האמבטיה שלכם, eBath  ישמחו לעמוד לשירותכם ולתת לכם מענה בכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here