עיצוב מקלחות וחדר שירותים

0
1512
עיצוב מקלחות וחדר שירותים
קרדיט: adesigns.co.il

המלאכה הקשה ביותר אחרי הבנייה של בית חדש היא מלאכת העיצוב שלו. בדרך כלל, מי שאמון על העיצוב הם אנשי מקצוע מיומנים המתמחים בעיצוב הפנים בבית, כמו גם בנושאים שונים אחרים. המטרה של עיצוב הפנים בבית היא לייצר את המראה והאווירה המועדפים על הדיירים בזמן שהם שוהים בבית ונהנים מזמן איכות. חלק מהותי מהמרכיבים המשפיעים על העיצוב הם האסלה בחדר השירותים, ביחד עם ארונות האמבטיה וברזי האמבטיה. לא אחת קורה שמעצבים בוחרים להתאים בין אסלה מונובלוק, ארונות אמבטיה תלויים, ברז אמבטיה  ועוד, כדי לייצר את המתאם הטוב ביותר. במרבית המקרים, מה שנקרה לכל מי שרגליו דורכות בשערי הבית טבעי ביותר, כגון התאמה בעיצוב של המטבח והמקלחת, או במטבח, המקלחת והשירותים, הוא תוצאה של מאמץ משמעותי.

הקשר בין המקלחת לשירותים בתהליך העיצוב הפנימי

בדרך כלל, בבתים שבהם יש הפרדה בין חדר השירותים לחדר האמבטיה, או בבתים שבהם יש יותר מחדר שירותים ואמבטיה אחד, יש נטייה שהיא חיובית במהותה, ליצור סוג של קורלציה בעיצוב בין שני המקומות הללו. הקורלציה נוצרת באמצעות בחירה מושכלת של צבעים, כמו גם של אביזרים שונים הקשורים אלה באלה. כך למשל, מעצבים מקצועיים נוטים ליצור קשר בין הבחירה של אסלה מונובלוק, ארונות אמבטיה תלויים, ברז אמבטיה או אינטרפוץ. בכל המקרים, מדובר באביזרים שונים שכל חדר אמבטיה או חדר שירותים לא יוכל להסתדר בלעדיהם. אבל הדבר החשוב ביותר כשמגיעים לנושא העיצוב, הוא המתאם הברור ביניהם.

היכן אפשר להשיג אביזרים ומוצרים לחדר האמבטיה והשירותים בהתאמה הגבוהה ביותר

כאמור, מלאכת ההתאמה בין החללים השונים בבית בכל מה שנוגע לעיצוב היא מסובכת ודורשת השקעה של זמן ומאמץ לא מעטים. אם יש לכם עניין לעצב את הבית באופן כללי באופן המייצר אווירה ייחודית, אתם במקום הנכון. המומחים של אביטל דיזיין מתמחים בסיוע לבעלי בתים ודיירים במלאכת העיצוב. זאת, באמצעות בחירה מושכלת של מוצרים שונים, בדרש על מוצרים להיגיינה ורחצה ומוצרים שונים לשירותים. אם יש לכם עניין לבצור בצורה מותאמת ומושכלת אסלה מונובלוק, ארונות אמבטיה תלויים, ברז אמבטיה ומוצרים שונים אחרים, זאת בהתאמה מיטבית מבחינה ויזואלית, אתם בהחלט במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד משמעותי בדרך להפוך את הבית שלכם לייחודי, המייצר בצורה טבעית את האווירה וההרגשה הנדרשת כבר ברגע בראשון שבו נכנסים לבית.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here