מקלחונים במבצע – האיזון בין איכות לבין מחיר

0
2225
מקלחונים במבצע - האיזון בין איכות לבין מחיר
מקור pixabay

תחרות בתחום המקלחונים

בניגוד למצב שהיה קיים בעבר, כיום קיימת תחרות גדולה למדי בתחום המקלחונים. יש לא מעט חברות המתחרות על כיסו של כל לקוח, כך שכל חברה מנסה להציע עסקאות אטרקטיביות למראה. כתוצאה מכך, כל לקוח יכול לבחור את המקלחון המתאים לו ביותר מבחינת הגודל, העיצוב ולא פחות חשוב מכך- המחיר. בהחלט ניתן, אם כן, למצוא גם מקלחונים זולים אשר יכולים להתאים ללקוחות שמעוניינים לחסוך בהוצאות, לצד מקלחונים יקרים יותר בעלי תכונות מיוחדות ועיצוב מושקע, אשר מתאימים למי שתקציבו פחות מוגבל.

איכות מעל הכל

גם אם אתם נמנים על אלה שיחפשו את האופציה של מקלחונים זולים יחסית לממוצע, חשוב מאוד להקפיד שלא להתפשר על איכות המקלחון. לא מעט חברות, אשר מעוניינות לשרוד את התחרות הקשה הקיימת בשוק המקלחונים, הורידו את איכות חומרי הגלם ואת רמת הייצור של המקלחונים כדי לאפשר מחיר זול.

אין פירוש הדבר שחייבים לקנות אך ורק את המקלחון היקר ביותר שניתן למצוא בשוק. עם זאת, אם נתקלתם בהצעה זולה באופן משמעותי מן הממוצע בשוק- כדאי להמנע מן הפיתוי המיידי, ולבדוק את העניין לגופו טרם ביצוע הרכישה.

אחרי הכול, גם אם תרכשו מקלחון זול במיוחד, העסקה עלולה שלא להיות משתלמת בטווח הארוך. המקלחון עלול להתקלקל או להתבלות תוך זמן קצר ולדרוש תיקונים יקרים לביצוע- כך שבשורה התחתונה, אתם צפויים רק להפסיד מהעובדה ששילמתם מחיר נמוך מדי.

בנוסף לכך, מקלחון זול עלול להיות בלתי בטיחותי לשימוש. ייתכן שנעשה שימוש בזכוכית לא איכותית שלא עומדת בתקני הבטיחות הישראליים, כך שאם יקרה מצב בו היא תישבר- היא תיחתך לחלקים גדולים וחדים אשר עלולים לפצוע את המשתמש (וזאת בניגוד לזכוכית בטיחותית, אשר מתפוררת לפירורים זעירים ולא מזיקים). ידוע לכל שעל הבטיחות אין להתפשר, ולכן חשוב לבדוק בקפידה שלא נעשו כל פשרות בנושא על ידי החברה שיצרה את המקלחון שאתם עומדים לרכוש.

ההמלצה היא, אם כן, לבחור במקלחון המיוצר על ידי חברה מוכרת ובעלת מוניטין בתחום, גם אם פירוש הדבר הינו תשלום מעט גבוה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here