עד כמה משתלם לקנות מקלחון במבצע?

0
1373
עד כמה משתלם לקנות מקלחון במבצע?
מקור pixabay

אם אתם שואלים את השאלה הזאת, זה נובע כנראה מכך שאתם מחפשים לעצמכם מקלחון, ואתם תוהים בינכם ובין עצמכם, האם כדאי להמתין עד שתמצאו מבצע טוב, ובכמה יוכל אותו מבצע להפחית את המחיר שתשלמו ביחס למחיר הרגיל אותו תידרשו לשלם היום. ובכן, התשובה היא שסטטיסטית, בכל רגע נתון תוכלו למצוא מקלחון במבצע באחת החנויות הפעילות באזורכם. את היקף המבצע ואת ההנחה המוענקת בו או את התנאים שהוא מציע, אי אפשר לדעת ולהשוות למבצעים ספקולטיביים עתידיים.

הצעת מוצר במבצע אינה מצביעה בהכרח על איכות המוצר

הסיבות להצעת מקלחון במבצע יכולות להיות רבות ומגוונות, והן לחלוטין לא מעידות על כך שמדובר במוצר באיכות נמוכה כפי שרבים נוטים לחשוב. למעשה, ישנם מקרים רבים שדווקא המקלחונים הטובים ביותר הם אלה המוצעים במחירי מבצע אטרקטיביים. השיקול של עסק להציע מקלחון במסגרת מבצע מכירות כלשהו, נובע בדרך כלל מרצון של אותו עסק להפחית במלאי שהצטבר אצלו, לעודד את קהל הקונים לקנות את אותו מוצר. בדרך כלל, מקלחונים פשוטים וזולים נמכרים בהיקפים טובים, כך שאין טעם מלכתחילה להציע אותם במבצע.

הצעת מוצר במבצע מתוך שיקולים עסקיים נטו

לעומת זאת, ישנם מקלחונים יקרים מאוד, טובים מאוד, שבעל העסק חשב שיהיה נכון מבחינתו להציע אותם לקהל הקונים שלו, אך עם הזמן גילה שהם יקרים מדי לקונים, ולכן מלאי המקלחונים שהזמין מצטבר בחנות, מעלה אבק ותופס שטח אחסון יקר, ועל כן הוא מחליט להציע את אותם מקלחונים במסגרת מבצע מכירות. העניין הוא שאת כל השיקולים האלה אין סיכוי שתעשו כאשר אתם מחפשים מקלחון, וכאשר אתם באמת זקוקים לו בבית.

חפשו את המקלחון המתאים לכם ביותר במחיר הטוב ביותר

על כן, אין טעם אמיתי בהמתנה עד שיפורסם מקלחון במבצע, והדבר הנכון מבחינתכם לעשות הוא פשוט לחפש מקלחונים בכמה מקומות במקביל, ולאתר מבצעים נוכחיים המוצעים כיום בשוק. נסו למצוא את הדגם המתאים לכם ביותר והשתדלו למצוא את המקום שמציע אותו במחיר הטוב ביותר, בין שבמסגרת מבצע ובין שפשוט מדובר במקום המציע מקלחונים במחירים טובים ואטרקטיביים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here