מקלחון סטנדרטי – יש דבר כזה?

0
2316
מקלחון סטנדרטי - יש דבר כזה?
מקור pixabay

עם המבחר העצום של המקלחונים שקיימים כיום, קשה לקבוע שיש גודל של מקלחון סטנדרטי, אך כן ניתן לציין שהגודל המינימלי של מקלחון לפי מכון התקנים הינו 80/080 ס"מ. עם זאת ניתן למצוא מבחר עצום של גדלים נוספים וגדולים מזה, כך שניתן למצוא אפילו מקלחון זוגי שעומד על 100/160 ס"מ ועוד יותר מכך. על כן גם אם הולכים על המקלחון המינימלי ביותר, כלומר "הסטנדרטי", ניתן למצוא שהוא ישנה צורה בין בחירה לבחירה. מכאן שאותו צורה של מקלחון יכולה להגיע עם דלתות מעוצבות, שקופות או אטומות, ואותו נפח של מקלחון יכול להופיע בצורה שאינה ריבועית, אלא מלבנית ואף מעוגלת.

התאמה מלאה

המנעד הרחב של צורות וגדלי המקלחונים מאפשר לכל לקוח למצוא את התצורה הנכונה ביותר לפי נתוני חדר האמבט שלו ולפי נתוני הטעם העיצובי שלו, כך שהשמיים בקטגוריה זו הם באמת הגבול. על כן אין להתפשר, ומי שמרגיש שההיצע הגדול מבלבל אותו, מוזמן להגיע אל מקום איכותי שמציע ייעוץ מקצועי ופשוט להראות ליועץ במקום את תוכניות חדר האמבט תוך ציון דגשים, דגשים כגון צורה מועדפת ומחיר תקרה רצוי, ומכאן פשוט להגיע אט אט אל עבר המקלחון הנכון ביותר.

ללא פשרות

באופן כללי אין זה מומלץ להגיע אל חנות ולבקש מקלחון סטנדרטי, גם אם מדובר על מקלחון עבור דירה שמבקשים להשכיר ועל כן לא אכפת כ"כ מנראות או איכות. מדוע? כיוון שתמיד ניתן למצוא אופציה יותר זולה, אופציה יותר משלמת, אופציה שמתאימה לחלל באופן יותר חכם וכדומה, ועל כן אין לאפשר להגדרה זו לקבע אתכם אל עבר צורה קבועה- במיוחד לאחר שהמבחר אכן כה מגוון.

התקנה

כמו כן לעולם אין ללכת על התקנה סטנדרטית- אין דבר כזה! התקנה צריכה להיות איכותית. אחרת לא רק שהמים עשויים לברוח מחוץ למקלחון, או שהצירים עשויים להוות בעיה, אלא גם בעיות רטיבות עשויות להתגלות, אריחי קרמיקה עשויים להישבר וכדומה.. מכאן שאיכות היא מעל כל- גם אם מבקשים לחסוך. לעיתים מעט יותר השקעה בשלבי הבחירה וההתקנה חוסכים רבות בעתיד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here