מקלחון – פתרון אידאלי לכל בית

0
1854
מקלחון - פתרון אידאלי לכל בית
מקור pixabay

יותר ויותר ישראלים כבר מבינים את היתרונות הרבים אשר טומן בחובו המקלחון הביתי. בין השאר, המקלחון מאפשר חיסכון במים ובמקום, תחזוקה פשוטה וקלה, וכן הוספת פריט טרנדי ואופנתי אל חדר הרחצה, אשר עשוי לשדרג רבות את העיצוב הכולל.

לאחר שביצעתם את ההחלטה הנבונה ובחרתם להתקין מקלחון בחדר הרחצה, עולה השאלה באיזה מקלחון לבחור. קיימים לא מעט פרמטרים אשר יש לקחת בחשבון בעת בחירת המקלחון המתאים ביותר, וביניהם גודל המקלחון, עיצוב הזכוכית, הטקסטורה שלה ועוד. עוד דבר שחשוב מאוד לתת עליו את הדעת הינו צורת המקלחון. המקלחון המרובע המסורתי כבר מזמן אינו מהווה אופציה יחידה- בהחלט ניתן לבחור באפשרות של מקלחון עגול בעל מראה ייחודי ואופנתי.

היופי שבמעגל

גם אם אתם נוהגים להתקלח במשך לא יותר מכמה דקות מדי יום, אך השיק והטרנדיות בכל רחצה עדיין חשובים לכם, בהחלט יתכן כי מקלחון עגול הינו האופציה המועדפת עבורכם. אין ספק כי המראה המעוגל והמיוחד משדר לא מעט אלגנטיות, יוקרה וטרנדיות לכל מי שנכנס לחדר, ובכך הוא משדרג באופן משמעותי את מראה החדר כולו ואת האווירה השוררת בו.

עוד יתרון בצורה המעוגלת היא המרחב הרב שהיא מאפשרת. כל מי שנמצא בתוך המקלחון יכול להתרווח וליהנות משפע של מקום, על אף שהמקלחון אינו תופס שטח רב כך שהוא יכול להתאים גם אל חדרי רחצה קטנים יחסית. בנוסף, לרוב מקלחונים מעוגלים מגיעים עם דלתות הזזה הנפתחות לצדדים, כך שפתיחת הדלת אינה תופסת מקום נוסף בחדר.

ניתן למצוא מקלחונים עגולים בשלל עיצובים שונים, כך שתוכלו להתאים את המקלחון המושלם אל חדר הרחצה שלכם. בין השאר, באפשרותכם לבחור את הצבע של הזכוכית, ולהתאים אותה אל הצבע השולט בחדר הרחצה, גם אם הוא אינו סטנדרטי. בנוסף, באפשרותכם לבחור בין טקסטורת הזכוכית, ולהחליט אם תהיה זו זכוכית אטומה או שקופה. מבחינת הגודל, באפשרותכם לבחור במקלחון במידות סטנדרטיות, או לחלופין- להתאים את המידות אל ההעדפות שלכם ואל השטח העומד לרשותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here