חיפוי זכוכית או חיפוי קרמיקה לקיר המטבח

0
1425
חיפוי זכוכית או חיפוי קרמיקה לקיר המטבח
מקור pixabay

קיר המטבח שלכם זקוק לחיפוי מסוג כלשהו. חיפוי זה צריך להיות מיושם בשטח הקיר שבין השיש, משטח העבודה, כלפי מעלה עד לארונות המטבח העליונים. הסיבה לכך היא שבאזור העבודה במטבח מתבצעת עבודה המייצרת לכלוך רב שקשה לנקות אותו מקיר רגיל, ולכן יש צורך להתקין חיפוי חלק וקל לניקוי. פשוט. עד לימים אלה, חיפוי הקרמיקה הוא החיפוי הפופולארי ביותר, ואותו אפשר למצוא למעשה בכל בית, אלא שכיום ישנה אופציה אחרת שיכולה להיות יעילה יותר הן מבחינה אסתטית והן מבחינת קלות התקנה.

עבודת התקנה פשוטה

האופציה הזאת נקראת חיפוי זכוכית ויש לה שורה של יתרונות על פני חיפוי קרמיקה, כך שמעצם המשפט הזה אתם יכולים כבר להבין מה הוא סוג החיפוי המומלץ. חיפוי קרמיקה הוא חיפוי המבוסס על חיבור בין עשרות אריחי קרמיקה קטנים באמצעות חומר טיט המדביק ביניהם ובינם ובין הקיר. העבודה היא לא פשוטה וגם התוצאה בסופו של דבר אינה אחידה עם פסי חיבור שאולי התרגלנו אליהם, אבל לבטח לא מוסיפים דבר לאסתטיקה. חיפוי זכוכית מגיע ביחידה אחת או שתיים ובתוך דקות ספורות ניתן להתקין אותו במקומו, וגם אם יש חיבור כלשהו, הוא למעשה שקוף לחלוטין ובלתי נראה.

בטוחה לשימוש

אחת הדילמות שאתם יכולים לחוות סביב הבחירה בין חיפוי זכוכית וחיפוי קרמיקה היא שאלת הבטיחות של חיפוי זכוכית. ובכן, מדובר במוצר בטוח לחלוטין העומד בתקנים הנדרשים. חיפוי הזכוכית הוא אינו לוח זכוכית עירום שאותו מתקינים על הקיר, אלא לוח זכוכית הנתון בתוך ציפוי פולימרי חזק במיוחד המעניק לזכוכית חוזק מבני יוצא דופן ומגן עליה מפני מכות. בנוסף לכך, יריעה פולימרית זו אינה נותנת לשבר להתפשט, כך שאם כבר נוצר שבר הוא נותר נקודתי במקום הפגיעה. את השברים, מכילה היריעה כך שגם פיזור שברים הוא אינו סיכון.

מגוון אפשרויות עיצוב מרהיבות

לבסוף, חיפוי זכוכית פותח בפניכם שורה של אפשרויות עיצוב מרהיבות ביופיין, באמצעות מדבקות ייעודיות, דפוס או חריטה ליצירת אפקט גרפי עיצובי יפהפה המשליך על העיצוב הכולל של המטבח בכל סגנון עיצוב שתבחרו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here