יתרונות של מקלחון פינתי

0
1529
יתרונות של מקלחון פינתי
מקור pixabay

כאשר אנשים משפצים את חדר האמבטיה שלהם ישנם כיום אפשרויות רבות שהם יכולים לקחת בחשבון ולחשוב כיצד הם רוצים לעצב בחדש את החדר. האם להחליף את האמבטיה? האם להתקין מקלחון? אולי להזיז את הכיור ממקומו? עולם המקלחונים מציע שלל אפשרויות מעניינות וייחודיות אשר כל לקוח יכול בקלות למצוא איזו מהן הוא מעדיף ורוצה להתקין בבית שלו. אם בעבר היו רק דגמים סטנדרטיים המתאימים לשמש בתור מקלחון, הרי שכיום המציאות עולה על כל דמיון וישנם אפילו מקלחונים בהתאמה אישית מלאה ללקוח.

מהו מקלחון פינתי?

כפי שניתן להבין מהשם שלו – המקלחון הפינתי צמוד לפינה אשר מחברת בין שני קירות מאונכים זה לזה בחדר האמבטיה. המשמעות פשוטה – המקלחון הפינתי מורכב משני קירות של חדר האמבטיה ושני קירות זכוכית של המקלחון עצמו. אם מדובר במקלחון בעיצוב אישי מדובר, אם כך, במקלחון אשר יהיה זול יותר מפני שהעיצוב כולל אך ורק שני קירות שלו ולא יותר. מצד שני, מי שמעדיף בדרך כלל מקלחון שקוף לגמרי, הרי שהפסיד פאה אחת שקופה שאותה תופס קיר חדר האמבטיה.

מהם היתרונות של מקלחון פינתי?

היתרון הגדול ביותר של מקלחונים פינתיים הוא בעובדה שהם בדרך כלל מותקנים בחדרי אמבטיה רחבי ידיים ובכך בעצם משאירים חלל גדול במרכז חדר האמבטיה לצורך עיצוב והוספה של פריטי עיצוב – אמבטיה, כיור, הנחת שטיח מיוחד או מעניין ועוד. כאשר מתקינים את המקלון במרכז חדר האמבטיה ישנן פחות אפשרויות של המשך עיצוב החדר, שכן המקלחון תופס יותר מקום ובכך מצמצם גם את האפשרויות של הוספת חפצים או פריטים נוספים לחדר.

כאשר המקלחון עומד בפינת החדר, תהיה ירידת המים ישירה מתחתיו ולא תהיה הצטברות או נזילה של מים על חלקים נרחבים מרצפת חדר האמבטיה. מקלחון פינתי נוח יותר ומאפשר אינטימיות רבה יותר בעת פתיחת הדלת של המקלחון וסגירה שלה. אין ספק שאם ישנה התלבטות בנוגע לסוג המקלחון אשר אותו רוצים להתקין כדאי לחשוב בחיוב על המקלחון הפינתי ולהעדיף אותו על פני האחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here